NEWSFLASH

Oversharing with the Internet since 2007

Thursday, June 4, 2009

First post that is 90% in BM

I've been tagged by Azze.

1.Anda ada berapa hp?
2...tapi yang satu lagi tu nak jual dah, so nanti tinggal 1 je.

2.Jenama hp anda?
Nokia 6120 classic

3.Warna hp anda?
Hitam + silver. Sungguh tak lawa dan saya sedang berusaha nak cari housing colour lain. Tapi sampai skarang tak jumpe housing yg lawa2.


4.Anda menggunakan talian apa?
Maxis, tapi tak lama lagi nak tuka Celcom plak (tapi still guna nombor sama). Dah tak tahan Maxis macam shit je.

5.Apa yang anda dapat dengan menggunakan talian tersebut?
Apa yang saya dapat bile guna Maxis? Coverage yang sangat teruk. Bile malam je, mesti tak bleh call orang. "Connection error". Kadang2 3G pun susah. Pastu bile tengah syok cakap tiba2 line putus. Slalu sangat jadi camtu.

6.Dalam sehari berapa posen kredit anda habis?
Ntah, guna postpaid. Tak check pun tiap2 hari brape kali sms/call orang.

7.Berapa kali anda topup sebulan?
Guna postpaid le...

8.Anda lebih suka msj or call?
Call. Especially kalau nak bagi instruction yang penting2 kat orang yang tak paham bahase. Lagi senang call dari sms.

9.Berapa bilangan msj dalam inbox anda tika ini?
Ntah.

10.Ketika anda menjawab soalan ini siapakah penghantar mesej yang paling akhir dalam inbox anda?
Mr.Bf.

10.Apakah perasaan anda masa baca mesej tu?Nyatakan reaksi.
Happy.

11.Apa yg anda reply kalau anda dpt msj dr sum1 yg anda x knl, n org tu boleh pula tanya balik siapa anda (sedangkan anda x knl pun siapa dia):
Buat tak layan je.

12.Apa yang anda buat kalau ada nombor yg x knl tp misscall anda banyak kali:
Malas nak layan. Kalau orang tu trus call gak memang kene mencarut la.He he.

13.Apa perasaan anda kalau number anda diberikan kepada org yg anda admire secara senyap2?:
Ntah, tak tau la rase camne. Orang yang saya admire = bf saya. Dia tak mintak number saya senyap2. Dia trus mintak kat saya.

14.Ape yg org akn ckp kt anda bile anda bace msj yg lawak?:
Tak paham soalan ni.

15.Anda taip msj guna jari?:
Tak. Guna siku. Susah gak, bukan smue orang ade skill nih.

16.Anda ada call or msj parents anda hari ni?:
Ada. Saya sms mak saya, cakap yang saya ponteng keje hari ni, so balik awal. Saya remind die jangan pegi pasar dulu sebab nanti saya balik takde orang kat rumah,saya tak bawak kunci. He he he panjangnye cite.

17.Ape perasaan anda bile jawab soalan2 ni?:
Rase penat. Haihh tak keje pun penat. Dah tua dah ni...

Nyatakan 7 name org yg anda ingin forwardkan menatang ni dengan sebab:
Tak nak tag sesape.

No comments: